משהו אחר – כנס קבלה 2010

congress1.jpgלפני שאתם קוראים את הפוסט הבא, תעצרו רגע. תפנו לכם כמה דקות של שקט, קחו נשימה עמוקה ונסו לתאר את הכתוב בו.

כי בשגרת החיים שמתנהלת לרוחב, יש כמה אירועים שמאפשרים להתעלות לגובה. ומה שהיה נראה כבלתי אפשרי, לפתע הופך למציאות… 

תארו לכם שהעולם מתנער לרגע מהטירוף האוחז בו, שחיי היומיום נעצרים ומפסיקים ללחוץ, וכל הטרדות והבעיות שהעסיקו אתכם נראים פתאום שוליים.

תארו לעצמכם שאפשר להשתחרר, ולו לזמן קצר, מהכבלים שמונעים מאיתנו להיות חופשיים. שעכשיו אתם חופשיים באמת ויכולים לעסוק רק בדבר עליו אתם חולמים. במה הייתם עוסקים?

כאיש אחד בלב אחד
תארו לכם שאנשים מכל רחבי העולם, כמוני וכמוכם, רוצים בו זמנית להשתחרר ולהיות חופשיים באמת. כולם רוצים להתחבר ביניהם ביחד, ללא הבדל לאום, שפה, תרבות או צבע עור. ביחד הם שואפים לממש את החלום המשותף. וללא ספק, הם ישיגו זאת.

רצון מיוחד
תארו לכם שכל אחד מאותם האנשים הוא מיוחד. לא בתכונות האופי שנובעות מהגנים שעימם הוא נולד, או בכישורים שאותם רכש מהחינוך שספג, אלא בשאיפה הייחודית להתחבר ולהיות חופשי. דווקא שם, יכול כל אחד לגלות את מה שמיוחד בו ואין לאף אחד אחר. רק באהבה ניתן לממש את הייחוד הזה.

כולם שווים
תארו לעצמכם שלא מדובר באליטה או במועדון חברים סגור. זוהי חבורה שכל פרט בה – גם המנהלים הגדולים וגם הפועלים הפשוטים, שווים. הדרישה היחידה היא השתתפות פעילה במימוש החלום. הדלת פתוחה בפני כל אדם שחש את אותן התחושות ורוצה לממש את עצמו, לגלות בתוכו אהבה לאחר.

כנס קבלה 2010 – משהו אחר
ב-9 לנובמבר, יפתח בגני התערוכה בתל אביב כנס הקבלה הבינלאומי. ברגעים אלו שוקדים מאות אנשים על הכנת האירוע, שיכיל יותר מ7000 איש מכל רחבי העולם. מדובר באנשים שרוצים לפסוע בדרך זו. עשרות אלפים נוספים יתמכו מרחוק ויעקבו בציפייה אחר כל צעד.

מטרת הקונגרס היא לאפשר לכל אדם ששואל את השאלה “מה הטעם בחיי”, לגלות בעצמו את התשובה. מארגניו רוצים להראות שאפשר גם אחרת, ללא דברי תוכחה או מוסר, אלא אך ורק באמצעות דוגמה אישית.

עבורם, אין צורך יותר לתאר או לדמיין. בזמננו ניתן לממש את כל מה שהכינו המקובלים מזה אלפי שנים. חבל על כל רגע.

לחצו כאן למעבר לבלוג הכנס

לא ניתן להוסיף תגובות.

AddThis Social Bookmark Button