על מדע וקבלה

mada.jpg3 עקרונות המשותפים למדע הקבלה ולכל מדע אחר

1. מי שלא למד בחייו ביולוגיה, פיזיקה או מתמטיקה אינו מבין בנושא, גם אם ראה בעבר תוכנית או שתיים בערוץ המדע. בדומה, מי שלא למד את חכמת הקבלה אצל מורה מקובל, אינו “מומחה” לתחום ורוב הסיכויים שיבדה מדמיונו תובנות רוחניות כביכול, שקשורות כביכול לקבלה.

ישנם אנשים שעקב חוסר ניסיון וידיעה טוענים שחכמת הקבלה אינה מדע, אך הדבר דומה לאדם מהרחוב ששולל את תאוריית היחסות של איינשטיין מכיוון שאינו מבין אותה כלל…

2. כמו בכל מדע, גם בחכמת הקבלה משתמשים בשפה מדעית-טכנית. ההבדל הוא שבקבלה,
המושגים נשמעים כמו מילים שכולנו מכירים. לדוגמה, כולנו מכירים את המילה אור, אך
בחכמת הקבלה המונח “אור” מגדיר כוח מסוים שפועל במציאות ולא מסמל את האור שאותו אנו
מכירים כמו אור השמש או אור הנר.

3. עיקרון המשותף לכל המדעים המדויקים ולחכמת הקבלה, הוא האפשרות לחזור על ניסויים ולקבל את אותם התוצאות. קבלה היא שיטה המושתתת על בסיס ניסיוני ואדם שמתקדם בעזרתה ומגיע לרמה רוחנית גבוהה, יכול לבצע רישומים מדויקים של תהליכים ונוסחאות רוחניים ולתאר אותם לאדם אחר, שיבצע את אותם המהלכים ויזכה בדיוק לאותה התוצאה.

7 יתרונות חכמת הקבלה על כל מדע אחר

1. המדעים המוכרים בעולמנו עוסקים אך ורק בחלק החומרי של המציאות ולכן אינם מסוגלים
להבין את כל המערכת הקיימת. גם הניסיון של איינשטיין לפתח את “התיאוריה
של הכל” לא הצליח.
חכמת הקבלה חוקרת את המציאות שאינה נחקרת על-ידי אף מדע אחר – את העולם הרוחני. ומכיוון שבגילוי חוקי העולם הרוחני מתגלה כל המערכת הפנימית שפועלת בעולם, חכמת הקבלה כוללת בתוכה למעשה את כל יתר המדעים ומוסיפה להם נדבך עצום.

2. חכמת הקבלה אינה מוגבלת. הפיזיקה לדוגמה, היא מדע שמוגבל על ידי מהירות האור והזמן. במהירות הגבוהה ממהירות האור קורסים חוקי הפיזיקה ואין בידיה להבין את המתרחש. הקבלה חוקרת מציאות שנמצאת מעל מגבלות כמו זמן, תנועה או מקום ולכן היא לא מוגבלת ככל המדעים האחרים.

3. במדע קונבנציונאלי ניתן להשתמש לרעה, כמו למשל בהמצאת פצצת האטום. בחכמת הקבלה מתגלה הידע לחוקר רק במידה שהוא יכול להשתמש בו לטובה.

4. במדע רגיל המחקר מתבצע באופן שכלי בלבד ואילו בחכמת הקבלה, בנוסף לידיעות שרוכש החוקר, מתווסף לו גם הרגש פנימי של מושאי המחקר.

5. לא צריך להיות חכם כדי ללמוד את חכמת קבלה אלא רק בעל רצון חזק. יחד עם זאת, גם המדענים הגדולים ביותר בכל מדע מנצלים אחוזים בודדים של המוח. הייתכן שכל יתר המוח קיים סתם? התשובה היא, לא. לצד הרגש העולם הרוחני שמפתח המקובל, מתפתחת בו גם הבנה וידיעה על המציאות כולה. לצורך זה נכנס לשימוש רוב המוח שאינו מנוצל כעת.

6. כל המדעים תקפים עד לרגע שבו אדם נפטר מן העולם. חכמת הקבלה היא המדע היחיד שמאפשר להבין את המתרחש לאחר מות הגוף הפיזי.

7. כל מדע יכול להרחיב את ידיעתנו על העולם, אבל אף מדע לא יכול לעשות אותנו מאושרים, מלבד חכמת הקבלה. ידוע שבטבע איזון מורגש כטוב. חכמת הקבלה מלמדת אותנו כיצד לאזן את עצמנו עם כל מערכת הטבע – עם החלק שהתגלה על ידי שאר המדעים ועם החלק הנסתר שיכול להתגלות לאדם רק בעזרת לימוד חכמת הקבלה.

לחצו לקריאת מאמרים נוספים בנושא

צפו במפגש בין המקובל ד”ר מיכאל לייטמן למדענים מהסרט “בליפ”

לא ניתן להוסיף תגובות.

AddThis Social Bookmark Button