טיפול שורש

doctor.jpgחדשות ישנות: היחסים בין גברת אנושות ואדון עולם הולכים ומתדרדרים בכל דקה נוספת ופתרונות – אין. 

אם נסתכל לאמת בפנים, נוכל לראות שאלפי שנים של ניסיונות תיקון (או יותר נכון טיוח), לא רק שלא צלחו, אלא הובילו את כולנו למצב חמור מאד, על גבול סכנה קיומית…

האם שאלנו את עצמנו פעם, איך עם כל הידע והניסיון שצברה האנושות במשך כל ההיסטוריה, מהדורות החדשות נראות כפי שהן נראות?

שחיתויות, אסונות טבע, מלחמות, משברים כלכליים, חרפות רעב, רצח, דיכאון, טרור עולמי ועוד, הפכו לחלק מהיום-יום שלנו, בזמן שהעולם כולו גדוש במומחים לכל נושא ועניין:

ממדענים, פוליטיקאים, כלכלנים ופסיכולוגים שיודעים כביכול כל-כך הרבה על טבע העולם והאדם, ועד לאמנים, פילוסופים, אנשי הגות, רוח ודת, שמקושרים כביכול לרובד הפנימי יותר של המציאות – כולם מקדישים את כל חייהם לפיתוח האנושות, לשמירת האיזון עם הטבע ולמניעת המשך ההתדרדרות בכל התחומים, ותוצאות – אין.

“ירוקים” ורעבים

דוגמא עכשווית לשלומיאליות שבה נוהגים “מומחים” לנושאים כאלה ואחרים בעולמנו, ניתן לראות באחת הסיבות העיקריות שהובילו למשבר המזון העולמי הנוכחי. הכתבה “משבר המזון העולמי: מגדלים דלק ולא לחם” שהתפרסמה באתר ynet, מפנה אצבע מאשימה כלפי שוחרי איכות הסביבה שדחפו חקלאים בכל העולם לעבור לגידולים עבור תעשיית הדלק הביולוגי הידידותי לסביבה:

“דלקים ידידותיים יותר לסביבה כמו אתנול וביו-דיזל תופסים תאוצה. דלקים אלה מיוצרים מתירס, קנה סוכר או סויה, וחקלאים רבים שגידלו דגנים ויבולים, העדיפו לגרוף רווחים על ידי מעבר לגידולים לתעשיית הדלק הביולוגי. המשמעות הייתה הפחתה בכמויות הדגנים והאורז בעולם, ועליית המחירים הנוכחית. ככל שהאיחוד האירופי ואמריקה מעניקים לדלק הביולוגי נתח גדול יותר משוק הדלק המקומי והעולמי, כך גדל הפיתוי של החקלאים לגדל דלק בשדות – ולא לחם”.

כמו אקמול לחולה סרטן

ניתן להמשיל את העולם בתחילת המאה ה-21 לאדם החולה במחלה ממארת שהולכת ומתפשטת בכל גופו. מומחים רבים מספקים לו משככי כאבים: מומחה הידיים מספק תרופה נגד כאב בידיים, מומחה הרגליים מספק תרופה נגד כאב ברגליים, מומחה הגרון מספק כדור למציצה והפסיכיאטר מספק פרוזאק – כל התרופות עוזרות לשכך את הכאבים לרגע קט, אך לא פותרות את הבעיה מהשורש.

המוח של כל המציאות

מול כל “מתקני העולם” עומדת לה שיטת הקבלה שטוענת מספר טיעונים בסיסיים:

1 – אין מה לתקן בעולם שלנו. 

2 – כל מה שקורה בעולם שלנו הוא תוצאה של תהליכים שמתרחשים במערכת כוחות עליונה שנסתרת מחושינו.

3 – הפיתרון לכל הבעיות בעולם הוא אחד – להתעלות להכרת מערכת הכוחות העליונה, ל”מוח” של כל המציאות, ולהתחיל לפעול ו”לסדר את העניינים” שם. ענייני העולם הזה יסתדרו אז מאליהם. אך להיפך לא ניתן לעשות, ולראייה מצבו העגום של העולם.

4 – אפשר לגלות את אותה המערכת העליונה רק בעזרת לימוד מתוך כתבי הקבלה המקוריים: מקובלים הם אנשים שהשיגו את הרובד הנסתר של המציאות ועליו הם כותבים בספרים שלהם. על ידי לימוד מתוך אותם הספרים, האדם מתחיל להכיר ולהבין את מבנה אותה המערכת.
כתוצאה מכך מתחיל להתעורר בו חוש נוסף, “נשמה”, שהיה רדום בו עד אותו הזמן. לאט לאט, כמו מתוך ערפל, מתגלה לו המציאות שהייתה נסתרת מעיניו עד אותו הרגע. מאותה השנייה האדם יכול להתחיל לשלוט בגורלו ולהשפיע על גורל העולם.

טיפול שורש

לפי חכמת הקבלה, כל ההתפתחות, הסבל, המלחמות, המשברים והאסונות שעברה האנושות עד היום, קרו כדי לעזור לנו להגיע למסקנה שלא נוכל לפתור את בעיות העולם ברמה הארצית, אלא רק על-ידי התקשרותנו למקור שממנו הן מגיעות.

אם במקום להמשיך לטפל בסימפטומים, נתחיל לטפל בשורש המחלה, תשתנה המציאות העגומה שבה אנו חיים למציאות של שלמות, כל-טוב ואושר.

רוצים לדעת מה מקובל חושב על כל זה?
wwwlaitmancoil.png “ציקלון, אורז, נפט וקבלה” – הבלוג האישי של הרב לייטמן. לחצו לכניסה

5 תגובות ל- “טיפול שורש”

  1. תגובה מאת אילן גלילי:

    הגיוני ביותר בעיני!
    אם לא הצלחנו עד עכשיו לפתור את בעיות העולם ובצורה כלשהי גם כשניסינו לפתור, הן אפילו החמירו יותר, אז זה אומר שכנראה אנחנו לא מסוגלים בכוחות עצמנו לפתור את זה,כלומר על ידי הפתרונות שמוכרים לנו,אלא יש משהו מעבר לזה .-זאת המסקנה שלי.

  2. תגובה מאת טוני:

    מדהים ונכון ביותר

  3. תגובה מאת זוהר:

    “האדם יכול להתחיל לשלוט בגורלו ולהשפיע על גורל כל העולם”.

    אהבתי את המשפט הזה מאוד.

  4. תגובה מאת יוחאי:

    מסכים עם הנאמר פה שהעולם היום הוא כמו אדם שחולה במחלה ממארת
    שמתפשטת
    בכל הגוף!!!!!!!
    ונותנים לו רק נגד כאבים
    במקום לטפל בו מהשורש
    הבעיה היא שצריך לטפל מהשורש דחוף לפני שכבר לא יהיה במה לטפל לדעתי

  5. תגובה מאת טליי:

    תודה רבה לכם

כתיבת תגובה

AddThis Social Bookmark Button