קונגרס הקבלה העולמי, פברואר 2008 – עושים היסטוריה

congress_logo_heb.jpgבזמן שההמולה ועשן האוטובוסים אופפים את הערים ומערפלים את המציאות, בזמן שאנשים רצים וממהרים לעסוק בשגרת חייהם האפורה, מגיעים מכל קצוות תבל, מכ-50 מדינות ברחבי הגלובוס, אנשים דוברי שפות שונות, בעלי תרבויות שונות ונפגשים בנקודה אחת.

נקודת המפגש הפיזית תהיה בגני התערוכה בתל-אביב. אבל הנקודה האמיתית, הפנימית שבה הם נפגשים, היא רצונם המשותף להתחבר ולהתאחד על בסיס חכמת הקבלה, כדי לגלות ביחד את הכוח העליון שמנהיג את כל המציאות.

נשמע קצת תלוש מהמציאות? לגמרי לא. ההכנות בעיצומן – כל פעולה ומעשה מכוונים לקראת המפגש המיוחל והתכנית כבר קיימת; חומר הלימוד עבור שיעורי הקבלה שיועברו נבחר בקפידה ונערך מבעוד מועד, חברים מכל רחבי העולם מעדכנים את השירונים שישמשו כבסיס לשירה המשותפת, האדירה והמאחדת.

השולחנות וכלי האוכל מנוקים וממורקים עבור הסעודות המשותפות, ואיך אפשר שלא להזכיר את הרמת כוסיות ה”לחיים”, כמיטב המסורת הקבלית.

חכו רק התחלנו, יש עוד:
קבוצות-קבוצות של חברים, מתאספים בבתים ובחצרות ומתכננים את ערבי התרבות שבהם יופיעו לפני הקהל, יציגו הצגות ויעבירו את כוח החיבור והאהבה לכל החברים.

איך אפשר להראות לחברים עד כמה הדרך חשובה ומבטיחה בעיניך? בישיבת החברים כמובן – עוד מסורת קבלית עתיקה, שבה יושבים החברים האחד לצד רעהו, מדברים על גדלות המטרה, משלבים כוחות, ומאחדים לבבות.

והדבר היפה ביותר הוא שברוב המקרים, קשה לבטא ולהכיל את ההרגשה – הרגשת החיבור אל הסובב אותך בצורה ובאופן שלא נחווה עוד מעולם. כמו לב אחד ענק שפועם בשמחה ובהתרגשות.

זה קורה!
אז אם גם לכם מדגדגת איזו נקודה בלב ששואלת שאלות על החיים והיקום, על בשביל מה ולמה כל זה קיים בכלל…

אם גם בכם מתעוררת תשוקה וכמיהה להתאחד עם כל האנושות על-מנת להשיג את המטרה שלשמה נבראנו מלכתחילה, כנראה שמקומכם איתנו – שם, בנקודה המרכזית המשותפת ההיא.

הכול מתחיל להתבהר… בדיוק כמו שעמדנו אז, מתחת להר ההוא, והבטנו לשמיים בציפייה ובהשתוקקות עצומה. עכשיו, זה קורה שוב…

היכנסו לבלוג הקונגרס המושקע והשתתפו בהכנות

לא ניתן להוסיף תגובות.

AddThis Social Bookmark Button