סרט אהבה

film.jpgעל פי חכמת הקבלה, החיים שלנו הם כמו סרט. יש תסריט, יש שחקנים, יש עלילה והסוף ידוע מראש. לא ניתן לשנות בו דבר, לבד מהעובדה שכבני אדם, ניתנה לנו הזכות לעלות לעמדת מקרין הסרט, לראות לפני כולם את הסוף ולהיערך לקראתו. 


מקובלים מספרים שלא זו בלבד שהחיים שלנו צפויים מראש, אלא שהם גם מתוכנתים
מראש. מהרגע שנולדנו ועוד קודם לכן, הוכן עבורנו התסריט של החיים שלנו ובו נקבע
הכול: מתי נחלה, מתי נהיה בריאים, מתי ואם נזכה בלוטו, מתי נינשא, כמה ילדים יהיו לנו, במה נעבוד וכן הלאה.

בית הקולנוע של החיים
ברגע שנולדתי כמו נכנסתי למקום מיוחד, לסוג של מציאות מדומה שעוטפת אותי ובה שולטים הרצונות שלי. אותם הרצונות מקרינים לי את מציאות חיי. בית הקולנוע הפנוראמי הזה עוטף אותי והוא העולם שלי – מלבדו אני לא מרגיש כלום. מקרין הסרט, הבורא, יושב לו אי שם למעלה, בדיוק בנקודה שבה הסרט מתחיל ונגמר.

להכיר את מקרין הסרט
נשמע מתסכל? אני שמח לבשר לכם שקיים פתח מילוט – ניתנה לכולנו הזדמנות להיות שותפים בסרט הזה של חיינו. אנו יכולים לשדרג את המסך שעליו מוקרן הסרט ועל-ידי כך, להתחיל להרגיש את המציאות בצורה יותר ויותר אמיתית – יותר ויותר קרובה לעמדתו של מקרין הסרט.

כך נוכל להבין מדוע מקרין הסרט בחר להקרין לנו דווקא את הסרט הזה, ולהגיע איתו לעמק השווה – בסופו של דבר, נרצה להקרין לעצמנו את אותו הסרט שהוכן לנו מלכתחילה.

מדוע? מפני שעם ההתקדמות, נגלה שהוקרן לנו סרט מצוין כל הזמן והבעיה הייתה קיימת רק בנו, ברצונות שלנו, שהם המסך שעליו מוקרן סרט הקולנוע.

סרט אהבה
בתחילה יש ברשותנו את המסך הגרוע ביותר, ולכן לרובנו החיים נראים אפורים, משעממים, מדכאים וחסרי משמעות. חכמת הקבלה נותנת לנו את האפשרות להתחיל לשדרג את איכות המסכים שלנו.

כאשר נתחיל לשדרג את מציאותנו ולהחליף את מסכי הקולנוע שלנו בזה אחר זה, נגלה שהסרט שמקרין הקולנוע מקרין לנו הוא הסרט הטוב ביותר שיכול להיות – סרט אהבה.
השיעור מבוסס על כתבי בעל הסולם – אהבת השם ואהבת הבריות, ספר “פרי חכם מאמרים”

צפו בשיעור המלא

הורידו MP3

לא ניתן להוסיף תגובות.

AddThis Social Bookmark Button