קבלה לעם – המגזין

k_laam_magazin.jpg“קבלה לעם” הוא מגזין ייחודי העוסק בחכמת הקבלה ובמשמעות החיים. המגזין הראשון בהיסטוריה המכיל תכנים קבליים באופן מרוכז ומקיף קשת רחבה של נושאים אקטואליים הנוגעים בחיי היומיום שלנו.

מטרת המגזין היא להציג דרך חדשה, מעניינת ומרתקת לבחון את מציאות החיים בעולמנו. דרך זו מוצגת לקורא באמצעות כתבות מרתקות בנושאי זוגיות, חינוך ילדים, החיפוש אחר האושר, אקטואליה, מדע פופולארי ועוד…

ההתחלה

בספטמבר 2006 יצא לאור הגיליון הראשון של עיתון “קבלה לעם”. מטרת הוצאתו היתה להעביר את המסר העתיק שלימדו המקובלים לאורך הדורות בשפה פשוטה וקרובה לכל נפש.

אחרי עשרים ושישה גיליונות עיתון מצליחים, יוצא “קבלה לעם המגזין” – שיתוף פעולה בין הוצאת “קבלה לעם” לערוץ המגזינים SBC, שהוליד פורמט עשיר, צבעוני ונוח יותר לקריאה ועיון.

מה במגזין?

במגזין תוכלו ליהנות מכתבות איכותיות בנושאי זוגיות, חינוך ילדים, החיפוש אחר האושר, מגמות עתידיות, מדע פופולארי, התייחסות לאירועים אקטואליים ועוד.
בנוסף, המגזין מכיל ראיונות עומק עם אמנים ואנשי רוח ומדורים עשירים.

גיליון 1

הגיליון הראשון נפתח בכתבה העוסקת באפשרויות שיש בידי האנושות להגיע לאושר הנכסף, וממשיך עם מאמר אקטואלי על המשבר בחינוך והדרכים לפתרונו. בהמשך תוכלו להעשיר את עולמכם בעזרת כתבת מגזין מרתקת העוסקת בזוגיות בראי הקבלה ובכתבה נוספת המציעה פתרון קבלי לאחד הנושאים החמים בעולם כיום: המשבר האקולוגי.

לצד הכתבות, המגזין מציע חמישה מדורים קצרים, ביניהם: “אישים בקבלה” – והפעם על סיפור חייו המעניין של רבי שמעון בר יוחאי (רשב”י) וספר הזוהר. המדור “קמפוס קבלה” מלמד אותנו על חוק האהבה באופן מדעי, והמדור “קבלה למשפחה” עוסק בתכנים לכל לילדים ולמשפחה. כל אלה ועוד מרכיבים ביחד פסיפס שלם ועשיר שנחתם בראיון בלעדי עם הזמר והיוצר ארקדי דוכין, המשלב את חוויותיו וניסיונו מלימוד חכמת הקבלה ביצירתו.

עשיית מנוי

לרגל השקת המגזין, תוכלו לעשות מנוי במחיר מבצע מיוחד:

  • מנוי שנתי – 12 גיליונות במחיר של 144 ₪ (במקום 240 ₪) + גיליון ראשון במתנה
  • מנוי רבעוני – 3 גיליונות במחיר של 45 ₪ (במקום 60 ₪)
  • לעשיית מנוי דרך הטלפון ולקבלת פרטים נוספים: 1700-509-209
  • ישנה אפשרות לשלוח את המגזין למנויים בחו”ל.
  • לחצו כאן לקריאת הגרסה האלקטרונית של המגזין

כתיבת תגובה

AddThis Social Bookmark Button