נקודת פתיחה…

קבלה לעםמחקרים אחרונים מראים שרוב המשאבים הכלכליים של האנושות לא מוקדשים לרכישת הנאות ותענוגים, אלא דווקא לצרכי נשק ורפואה. אז מה נשאר לנו מזה?

משך כל ההיסטוריה, מיליארדים של בני אדם טועים ללא הפסק. כמעט שאין אדם שעובר את החיים בצורה מאושרת. אין אדם אחד שידע בבהירות שהוא פועל באופן נכון, שהוא לא טועה או מקבל מכות ושב מיד לאותה כרוניקה, שרוצה לתקן את הטעות ונכנס לטעות עוד יותר מרה ומכאיבה. כולנו שואפים לטוב אך תמיד יוצא ההפך…

משך אלפי שנים מחפשת האנושות דרך טובה ונכונה לחיים. כיום כביכול, כל העולם עומד לרשותנו: אנו יכולים להשתמש במיטב הטכנולוגיה, הידע המצטבר, המדע והתרבות. רבים וטובים מנסים למצוא פתרונות לצרות העולם בעזרת אלה, כאשר הם אינם יודעים שלמעשה הפתרון מצוי במימד שונה לחלוטין – בחוק ההדדיות האנושי.

הסיבה לכל הרע
האגו האנושי הוא הכוח שמניע כל אחד מאיתנו. האגו יוצר באדם ערפול על תפיסת המציאות האמיתית, על העובדה שהעולם מסודר לפי חוק ההדדיות האנושי, עד כדי כך שהאדם כלל לא מאמין שכל המציאות מתקיימת לפי אותו חוק בסיסי.

לכולנו נראה שזו דרך העולם. שאין ברירה אלא לחיות לפי האגו ההרסני, שאלה הם החוקים ששולטים בעולמנו.

אז איך אפשר לצאת מהלופ הזה?
אם מתעוררת במי מאיתנו נקודה אחת נבדלת, שמבינה שהפיתרון לא נמצא ברמת התפיסה המוכרת לנו, שמוכנה להתעלות מעל האגו ממש, אותה הנקודה הזו מתחילה לחפש פיתרון אמיתי במימד גבוה יותר.

אותה הנקודה מבינה שלא כדאי לעסוק בשום דבר מלבד בחיבור בין חלקי האנושות באופן פנימי יותר, על-אף ההסתייגות הפנימית ובניגוד לרצון הטבעי.

הנקודה הזו היא קצה החוט שיכול להוביל כל אחד מאיתנו להשגת שליטה על חייו האישיים, ומאוחר יותר גם לשליטה על מהלכים הנוגעים לאנושות כולה.


לא ניתן להוסיף תגובות.

AddThis Social Bookmark Button