בחירה חופשית לכל נפש

freedom.jpgברוכים הבאים לסדנה שלנו “איך להיות איש שיווק מוצלח”. והפעם, נתאמן בשיווק של מוצר שמעולם לא יצא לשוק והיה ידוע רק למביני עניין בודדים בעולם. זהו מוצר מיוחד שיהפוך בקרוב למבוקש מאוד ושמו: חופש. לשם כך ננסה לשווק את האמצעי היחיד שיכול לשחרר את האדם מכבליו ולתת לו אפשרות אמיתית של בחירה חופשית – חכמת הקבלה. אז שנתחיל?

איך לא לשווק:
אם אתה מגיע עם מחשבות נקיות ונעלות כאלו, כמו “איך אני יכול לאהוב, לתת או לעזור”, כנראה שקבלה זה לא בשבילך. תבוא אגואיסט, תשאל “בשביל מה אני חי” או “ממה אני יכול ליהנות עוד יותר”, בקיצור, איך אני יכול לנצל את החיים עד תום.

מסר קצר וקליט:
חשבנו לספר על טעם החיים ועל חיבור בין אנשים, אך מסתבר שאת המסרים האלה כבר תפסו חברת משקה קל וחברת טלפונים סלולריים. אז נסתפק באפשרות השלישית: “אתה יכול להיות כמו הבורא”, אתם מבינים? ממש להגיע לדרגתו ולקבל את השליטה לא רק על החיים אלא על מערכת הבריאה כולה. משהו כמו: החופש לבחור? תתחברו למקור!

שימוש באמצעים ויזואליים:
אנחנו נורא מצטערים, אבל לא תוכלו להשתמש בחפצים וקמיעות למיניהם. לא הם יוכלו לעזור לאדם להשתחרר מהגבלותיו או לאפשר לו בחירה חופשית. זו רמאות ואנו מחויבים לאמת בפרסום. אולי תוכלו להציג בפניהם מפגש של אנשים שמעוניינים להיות חופשיים בכל מאודם וגם יודעים מהו האמצעי לכך. ישנה שמועה שבחודש פברואר הקרוב תתאפשר הזדמנות כזו.

ועכשיו שיעורי בית:
צרו בעצמכם קמפיין. מאפייני המוצר: מעל 5000 שנות ניסיון, מאד עתיק ומכובד אך עם זאת מרענן ומודרני. מדובר במוצר טבעי שעומד להיחשף לראשונה בהיסטוריה לכולם ועונה על צרכים בסיסיים כמו גילוי משמעות החיים ואת האפשרות להיות חופשי. הוא גם מקרב בין אנשים וגורם לאהבה ביניהם. אה כן, כמעט שכחנו, הוא בחינם. עבודה נעימה.

עוד בשיעור:
• הבחירה החופשית היא לרכוש טבע ומעמד רוחני.
• חיבור בין החברים מקנה לכל אחד מהם הזדמנות להפוך לאדם ולאחר מכן בחיבור הכללי להיות כבורא.
• היגיעה היא בנסיון להתחבר לשאר הנשמות בקבוצה כנגד הרצון הטבעי של האדם.
• אנשים שמגיעים ללימוד הקבלה הם כאלה שלא מצליחים ליהנות מכל מה שהעולם מציע ולמעשה מחפשים מילוי גבוה יותר.
השיעור מבוסס על כתבי בעל הסולם – “מאמר החרות”, ספר “קבלה למתחיל”

צפו בשיעור המלא

הורידו MP3

לא ניתן להוסיף תגובות.

AddThis Social Bookmark Button