פירוד = משבר

globalization.jpgלאנושות ישנה בעיה להבין שהיא מצויה בעולם “עגול”, עולם שקשור בכל חלקיו זה לזה. אנו חייבים להכיר בעובדה שכולנו שייכים למערכת אחת, הרי זה מתגלה בימינו כחוק טבע שגורר בעקבותיו משבר בינלאומי ואסור לנו להמשיך להתכחש לזה…

דווקא כיום ניתן לחוש בכוון חדש ומאיים בקרב האנשים שמניעים את המערכות הכלכליות והניהוליות המרכזיות בעולם – כולם הופכים בהדרגה למתנגדים מובהקים לגלובליזציה ולשיתוף כלכלי בין מדינות העולם.

למרבה הצער, כיום כל אומה מעוניינת להתכנס בתוך עצמה יותר ויותר, להתבדל ולהימנע מקשר עם האחרים. עובדה זו עלולה להוביל חלק גדול מהאנושות כביכול לאותו המצב ששרה באירופה לפני כ-100 שנה, מצב שבו המשטר השליט הבא עלול להיות נאצי-פשיסטי.

פירוד = משבר

בגלל שאנו לא רואים בבירור את הנחיצות בקשר בריא ונכון שצריך להתקיים בעולם, מתגלה תופעת הגלובליזציה כהפרעה, ועקב כך מעוררת רצון לפירוד בין האומות.

ובדיוק בנקודה זו אנו דוחקים את עצמנו אל הפינה: ככול שאנו רוצים להתכנס יותר בעצמנו, אנו שבים ומגלים שאנו קשורים זה לזה דרך המערכות המלאכותיות שבנינו, כבולים בכבלים שפשוט לא ניתן להתיר.

אפקט הפרפר

מבלי להיות מודעים לכך, כל פעולה שלנו, ולו הקטנה ביותר, עלולה להביא לשינויים מרחיקי לכת במקום אחר בעולם, ולהיפך. האגו מצד אחד וקשרי הגלובליזציה מצד שני, כולאים אותנו בתוך מעגל קסמים ולא מאפשרים לנו מרחב נשימה.

בין אם נרצה בכך ובין אם לא, אנו מהווים חלק בלתי נפרד מהטבע ובטבע יש חוק – כדי שמערכת תצליח לשרוד עליה לקיים את חוקי הטבע. ועד שזה לא יקרה, המערכות שנבנה ימצאו בזעזועים מתמידים ואנחנו נמשיך להימצא בחוסר ודאות לגבי עתידן, במצב של משבר הולך ומחריף. אם ברצוננו להימנע ממשברים חריפים עוד יותר, אנו זקוקים לשינוי כיוון מיידי.

השיטה היחידה

חכמת הקבלה היא השיטה היחידה שיכולה ללמד את האדם על מערכת החוקים העליונה, שמניעה ושולטת על כל המציאות. בעקבות לימוד הקבלה ו”פקיחת העיניים” שמלווה אותו, תכיר האנושות בחובתה להתחבר יחד לגוף אחד שפועל בהרמוניה ותצעד לעבר עתיד בריא, נצחי ומשגשג.

רוצים לדעת מה מקובל חושב על כל זה?
wwwlaitmancoil.png “רעב עולמי?” – הבלוג האישי של הרב לייטמן. לחצו לכניסה

כתיבת תגובה

AddThis Social Bookmark Button