רעיונות לשינוי חברתי

 

באחת מהתגובות ליריית הפתיחה שלנו בבלוג המקביל באנגלית, מארק צימרמן כתב את הרעיונות שלו:

” ליצור (ולפתח בהתמדה) קמפיין שיווק לשינוי חברתי עולמי, שיתמקד בקידום האלטרואיזם כ”טרנד חברתי”- כך שנקבל כבוד והערכה בחברה רק על פי פעולות הנתינה שלנו ביחס לזולת. במילים אחרות, להשתמש במגוון אמצעים כמו מוסיקה, אמנות, ויז’ואלים, מדיה ותרבות כדי להפוך את האלטרואיזם ל”מגניב” ואת הנתינה/מחשבה/אהבה/ועזרה לזולת כדבר מוערך.

מעבר לכך, צריך להביא את השאלה “איך נוכל לעזור לאנשים אחרים?” למודעות הציבור באופן מתמיד בעזרת הקידום המקיף הזה, כך שהשאלה הזו תמיד תצלצל באוזני האנשים ובמחשבות שלהם. כתוצאה האנשים יתחילו לחשוב יותר ויותר על הדרכים למלא את הזולת ופחות על המילוי העצמי שלהם- ושהמילוי האמיתי יושג רק דרך מילוי הזולת.”

 אנחנו מצרפים לכם כמה קליפים שייתנו חומר למחשבה: 


אז מה אתם חושבים על הרעיונות של מארק? מה דעתכם על הקליפים?

אתם חושבים שלפרסום כזה תהיה השפעה ממשית על האנשים? האם היא היתה משפיעה עליכם?

 

נשמח מאוד לשמוע מה אתם חושבים ולקבל מכם תגובות.

2 תגובות ל- “רעיונות לשינוי חברתי”

  1. תגובה מאת שרה סבח:

    רעיונות גדולים שלי נגעו בלב.

    הקליפים יפים, מעניינים ועשויים היטב .

    כמובן שזה לא ישפיע באופן מיידי ובטח לא על כולם אבל בכל זאת, מספיק שזה יעשה את העבודה, וזה יעשה, על חלק מהאנשים, אז זה שווה את המאמץ.

  2. תגובה מאת קריסטין מהוירטואלית:

    מרגש עד דמעותתתתת!!!!!!!!
    הייתי שמחה לראות הרבה הרבה פירסומים ופרסומות כאלו בערוצים הראשיים,ברחבי הרשת,בפוסטרים על תחנות האוטובוס ובכל מקום אחר!!!!!!!!!גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אני חושבת שבהחלט זה ישפיע על אנשים!!!!ושאם זה יפורסם כראוי זה יכול לכולל שינוי גדול בהתנהגות של אנשים,תלוי עד כמה נכניס להם את זה לראש,ועד כמה נשמש להם כדוגמא חיה לדבר,ולהוכיח שזה קורה ושזה אפשרי,ושרק עליהם להצטרף למען חיים טובים יותר..למען האהבה בנינו!!!

כתיבת תגובה

AddThis Social Bookmark Button